Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Το πραγματικό όνομα του Ηλία Βρεττού είναι…




Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ok! ο Ηλίας Βρεττός αποκάλυψε ότι το πραγματικό του όνομα είναι Ηλίας Καραβασίλης.


Ο τραγουδιστής εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στο να χρησιμοποιείσει ψευδώνυμο: «Ο παραγωγός του πρώτου μου CD πίστευε ότι το επώνυμο μου δεν είναι αρκετά εύηχο και μου πρότεινε να το αλλάξω. Για έξι μήνες λοιπόν, από το καλοκαίρι του 2007 μέχρι τις αρχές του 2008, πέρασα υπέροχα με τους φίλους μου, ψάχνοντας να βρούμε πως θα με λένε...».

«Το Βρεττός, αν και μου φαινόταν εύηχο, δεν μπορούσα με τίποτα να το συνηθίσω. Σύντομα κατάλαβα ότι όποιο επώνυμο κι αν έβρισκα δεν θα μου φαινόταν οικείο, αλλά πια το αισθάνομαι τόσο δικό μου που σχεδόν έχω ξεχάσει το κανονικό μου όνομα», πρόσθεσε ο καλλιτέχνης.


http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου